Hyvinvointituki – Välfärdsbidrag 2018

4.1.2018

Kuntoraha on uudistunut! 1.1.2018 alkaen voit saada tukea myös hierontaan tai jalkahoitoon. Vi har förbättrat konditionspengen! Fr.o.m. 1.1.2018 kan bidrag också beviljas till massage och fotvård.

Hyvinvointituki – Välfärdsbidrag

2018

JHL Sibbo- Sipoo tukee jäsentensä hyvinvointia 60€/kalenterivuosi. Tukea voit saada eri liikuntamuotoihin esim. kuntosali, uinti, ryhmäliikunta ym., hierontaan tai jalkahoitoon. Tukea anotaan erillisellä hakemuslomakkeella, johon maksutosite tai kuitti liitetään ja lähetetään yhdistyksen taloudenhoitajalle (tarkemmat tiedot lomakkeessa).

JHL Sibbo-Sipoo understöder sina medlemmars välmående med 60€/kalenderår. Du kan få understöd till olika former av motion (konditionssal, simning, gruppmotion), massage eller fotvård. Ansökan görs med en skild blankett och betalningsverifikat eller kvitto skickas som bilaga till föreningens kassör (närmare uppgifter finns på blanketten).