Luottamusmies valinnat

14.9.2016

Kirje jäsenistölle

Hei vaan!

Taas on koittanut se aika, jolloin on tarpeellista valita yhdistykseen luottamusmiehiä seuraavaksi kahdeksi vuodeksi. Olisi ehdottoman tärkeää saada ainakin päivähoitoon, koulunkäyntiohjaajille, sekä ruokahuoltoon ja kiinteistönhoitoon omat alakohtaiset luottamusmiehet. Toki tuntipalkkaisetkin tarvitsevat oman luottamusmiehen, heidän asiansa on tähän asti ollut pääluottamusmiehen hoidossa. Tällaisena Kattilan kansi aikana on tärkeää pitää huolta edunvalvonnasta!

Keskustelkaa aiheesta työpaikoilla ja mikäli kiinnostusta löytyy, niin ottakaa yhteyttä mahdollisimman pian. Tarvittaessa järjestämme luottamusmiesvaalit mikäli halukkaita on useampia. Muistakaa että JHL kouluttaa luottamusmiehet ja koulutus on palkallinen ja JHL- opisto sijaitsee nykyään Helsingissä.

Maija Wiik puheenjohtaja/pääluottamusmies maija.wiik@sipoo.fi

Hejsan!

Nu är det igen dags att välja föreningens förtroendemän till två följande år. Det vore ytterst viktigt att få förtroendemän för dagvården, kostservice, fastighetsskötsel och skolgångsassistenter. Timavlönade behöver också en egen förtroendeman, huvudförtroendemannen har här tills skött deras saker.

Prata på era arbetsplatser om detta och ta kontakt om det intresserar. Vid behov ordnar vi val om det finns flera som är intresserade. Kom ihåg att JHL skolar sina förtroendemän och man får full lön för skolningsdagarna. JHL- institutet finns nu för tiden i Helsingfors. Under dessa Grytlocks tider är det viktigt att intressebevakningen fungerar!

Maija Wiik ordförande/huvudförtroendeman maija.wiik@sipoo.fi